HAPPY NEW YEAR ALL !

- 12 a.m now begin 2012 ! 
Malam ni aku dah berumur 14 tahun , okay dah makin tua usia aku . Tak nak tua lagi tapi kita tak boleh putarkan masa kan :) Semua manusia akan meningkat umurnya ,dan akan mati jua . 2012 ni aku ada Azam baru , Insyaallah aku buat . Nakal tetap nakal der ! tapi aku ingat nak study lebih , maksud ? Taknak macam tahun lepas lah . Aku memain ja - OKAY SEMUA ORANG MEMANG CAKAP MACAM NI , TAPI TAK BERUBAH PUN KAN . APA SALAHNYA KALAU KITA CAKAP SOMETHING YANG KITA TERINGIN , INSYAALLAH KITA AKAN BUAT CUMA MENGAMBIL MASA - Alhamdulilah , kawan-kawan pun cakap aku dah berubah . Tak berubah macam mana pun , cuma sekarang aku dah tak merayap . duduk dalam rumah ja . Mak bising , pasal tulah tak keluar . Mwehehe tahun ni aku tingkatan 2 , next year pulak tingkat 3 . Ohtidak , pmr pulak . hmm - Study study ! biar bodoh bodoh asalkan aku pegang jugak buku . Kena jarangkan online facebook , kena selalukan membuka buku . And buat homework ? Ceh boleh ke aku buat semua tu ha . If tak boleh , marah aku !! Bukan hmp MAMA aku . hehe Mak , adik promise tahun ni Insyaallah adk tak buat perangai dah . Tak selalu bebai dah . Tak selalu lawan cakap dah . Hmp semua pun penah buat semuani kan ? So tak payah nak jadi perak . Bahahaha !
okay . HAPPY NEW YEAR GUYS <3